27 Kasım 2011

BOZULAN ŞEMSİYEDEN DAMACANA KORUYUCU



Yağmurdan ve güneşten korunmak için şemsiye kullanırız. Yani koruyucu bir şey ama yalnızca bizim için mi?

Sadece kendimizi değil, suyumuzu da güneşten korumalıyız. Plastik bir kap içindeki malzemenin, ışık ile plastiğin etkileşiminden zamanla tadı değişebilir. Bu sebeple ışıktan korunmalıdır. Nasıl mı? Aklıma Bir Şey Geldi.



Kullanılamayan şemsiyemizi (genelde telleri kırılıyor), damacanaya giydirmeye ne dersiniz?
Telleri kırılmış olan şemsiyeden kumaş kısmı dikkatle sökülerek tellerinden ayrılır. Damacanaya geçirilecek ucundaki dikişler biraz sökülerek uygun genişlik sağlanır.
Ben sade sevdiğim için fazla süslemedim. Sadece damacana ağzına kendinden büzülebilen kurdele geçirdim. Üzerine de evde mevcut olan bir nazar boncuğu astım.

Kendi zevkinize göre süsleyip, üzerine çeşitli figürler ekleyebilirsiniz. Sağlıklı su ile sağlıklı günler...

Bu projemi 15.11.2009 tarihinde Derya Baykal'a gönderdim ancak o tarihlerde fazla takip edemediğim için programında yayınlandığı hakkında bilgim yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder