04 Ocak 2013

PUZZLE VAKTİ - 2

Puzzle yaptığım zamanlar benim için bir dinlenme vakti oluyor demiştim önceki paylaşımım olan "PUZZLE VAKTİ"nde. Arada yine puzzle yapmaya devam ediyorum. 2012 Mayıs-Haziran aylarında yaptığım, ancak taşınma işlerim dolayısı ile sizlerle paylaşamadıklarımı beğeninize sunuyorum.:)

Red Wine -  Clementoni Puzzle
500 pcs. (48 x 34 cm)



Yeni evimin mutfağı için yaptığım bu puzzle, mantar yapısı ile diğerlerinden farklı. Mutfakta buhar ve yağdan etkilenmemesi için mat cam ile koruma altına aldım. Normalde camlattırılmayıp not panosu olarak da kullanılabilir.











Tatlı Düşler (Pino Daeni) - Art Puzzle
2000 pcs. (96 x 68 cm.)

Yine evimin yatak odası için yaptığım bu 2000  parçalık puzzle'ın tamamlanmasına 20 gün yeterli oldu diğer işlerim arasında:)






Spring Patio II (Sung Kim) - Ksgames Puzzle
1000 pcs. (68 x 48 cm.)





 


Bu da bir arkadaşımın başlayıp, tamamlayamadığı bir puzzle. 1000 parçalık bu puzzle'ı yeniden başlayarak sadece 2 günde bitirdim. Benim için rekordu:) 

Çerçevesini arkadaşım yaptırdığından sadece çalışma masasındaki görüntüsünü alabildim.






Diğer puzzle çalışmalarım için PUZZLE VAKTİ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder