22 Nisan 2012

ATMAK KOLAY - AMAÇ GERİ KAZANMAK

Paslanmaz çelik diye aldığım elbise askıları zamanla giysi yakalarında, pantolonlarda beyaz lekeler oluşturmaya başladı. Askılar kısa bir süre sonra oksitlenmeye başlamışlardı ama pas lekesi değil, beyaz leke idi. 26-30 adet elbise askısının aynı sorunu vardı. Bunları atmak ve yerine yenilerini koymak kolay olabilir. Ama hem atık üretmiş oluruz, hem de bunların üretiminde onca enerji, hammadde kullanılıyor sonuçta çevreye zarar vermiş oluruz. Kaynaklarımızı daha dikkatli kullanmalıyız.

Elbise askılarının dekoratif süslenmesi, kaplanması konularında mutlaka bildiğiniz yöntemler vardır. Ben burada kendi uyguladığım bir yöntemi sizlerle paylaşmak istedim. Elbise askılarının üzerini ördüm. Bunun için artmış yünleri, kordon veya benzeri şeyleri kullanabilirsiniz.

Ben örme işini kaçmış, artık kullanılamayacak bayan çoraplarından oluşturduğum yumaklar ile yaptım. Yani aynı zamanda çorapları da değerlendirmiş oldum. Bir taşla iki kuş:))
Örme şekli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder