08 Nisan 2012

ÖRGÜ ŞİŞLERİNİN DÜZENLENMESİ

Örgü şişlerini düzenlemek için çok çeşitli yöntemler vardır mutlaka.

Ben örgü şişlerimi iş dolabı kapağında muhafaza etmek için bir düzenleyici yaptım. Bunun için
35 cm x 70 cm boyutunda kumaş yeterli. 

Ben kumaş yerine çiçekçilerin kullandığı beyaz tela benzeri malzemeyi kullandım. Bu malzemede kenar kıvırma gibi bir işleme gerek olmadığından yapımı daha basit oldu. Kumaş 70 cm olan kenarından 2 ye katlanır, kat yeri aşağı gelecek şekilde 35 x 35 cm boyutu oluşur. Üzerine şiş yuvaları için 2,5 cm den 5 cm. ye kadar çeşitli aralıklarla dikiş yerleri işaretlenir ve makinede dikilir.

Dolap kapağına yerleştirmek için dört köşesine cırt diye tabir edilen malzemenin bir tarafı dikilir diğer tarafı dolap kapağına yapıştırılır.

Ben bu düzenleyiciye 1.3 mm.den 9 mm. ye kadar 12 çift şiş yerleştirdim. Artık kaybolmaları, eğrilmeleri mümkün değil :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder